Hoe creëer ik waardevolle en relevante content voor LinkedIn die converteerbaar is?
Tijdens dit WaterCampus Business Café zal Annegien van der Bij, online content marketeer bij marketingbureau Wettermerk, de workshop contentcreatie verzorgen. Annegien is binnen Wettermerk verantwoordelijk voor het bedenken en creëren van relevante content voor diverse opdrachtgevers in de watertechnologiesector. In de workshop leert Annegien je alles over hoe je door middel van een goede contentstrategie, treffende en waardevolle content kunt schrijven en creëren. Daarnaast zal ze laten zien hoe je daarbij het juiste (bewegende) beeld kiest en deze kan opmaken, zodat het past bij de huisstijl van jouw bedrijf en bij wat jouw bedrijf wil communiceren. Ook zal ze ingaan op de verschillen tussen organische en advertentie content, wat converteerbare content is en hoe je dit toepast.
Daarnaast zullen Johan de Vries, Marketing Manager bij NX Filtration, en Farah Qureshi, Head of Communications bij Holland Water, ons laten zien hoe zij contentcreatie toepassen binnen hun bedrijf.
Benieuwd hoe zij dit doen? Wees erbij op 2 juni!
Programma
13.00 uur Welkom en inleiding
13.30 uur Workshop contentcreatie – Annegien van der Bij
15.00 uur Pauze
15.15 uur Gastspreker Johan de Vries
15:45 uur Gastspreker Farah Qureshi
16.15 uur Netwerkborrel
17.00 uur Einde
Resultaten
- Je leert hoe je een sterke contentstrategie kunt opzetten én hoe je deze naleeft.
- Je krijgt inzicht in de do’s en don’ts betreft contentcreatie op LinkedIn.
- Je ontdekt wat contentcreatie is, waarom dit belangrijk is en hoe je hiermee start.
- Je leert hoe je het juiste beeld bij een tekst uitkiest voor LinkedIn en hoe je deze opmaakt naar de stijl van jouw bedrijf.
Kortom: je krijgt alles op het gebied van contentcreatie op LinkedIn uitgelegd!
Wij hopen je te mogen verwelkomen op donderdag 2 juni in Business Centre Johannes de Doper aan de Agora 4 te Leeuwarden!
Aanmelden
Het is helaas niet meer mogelijk om aan te melden voor dit WaterCampus Business Café.