Op donderdag 18 november organiseert Water Alliance in samenwerking met Ruth Rottiné van Wettermerk een WaterCampus Business Café ‘Hoe helpt micro targeting mij aan meer volgers en interactie op LinkedIn?’
Tijdens dit evenement gaat Kevin Verhaaf, Marketing Manager bij Berghof Membranes, je alles vertellen over micro targeting en marketing automation. Kevin Verhaaf is een resultaatgerichte, gepassioneerde en creatieve marketingprofessional met meer dan tien jaar ervaring in B2B-marketing. Hij heeft ervaring op het gebied van branding, product-, digitale en inbound marketing en gelooft dat outside-in data beslissingen moeten sturen, met de steun van nieuwe creativiteit.
Daarnaast verzorgt Annegien van der Bij, online content marketeer bij marketingbureau Wettermerk de workshop ‘De route naar meer volgers’. Annegien is binnen Wettermerk verantwoordelijk voor het bedenken en creëren van relevante content voor diverse opdrachtgevers in de watertechnologiesector. In de workshop leert Annegien je stap één: Het werken met persona’s. Dit is het uitgangspunt voor het kunnen targeten. Kevin geeft uitleg bij het zetten van stap twee: Het targeten op LinkedIn en Annegien vervolgt met stap drie: Het generen van succesvolle content voor het adverteren. Ook zal Ruth Rottiné, strategische marketeer en eigenaar van Wettermerk, diverse voorbeelden laten zien van advertenties die Wettermerk gemaakt heeft en de werking daarvan.
Programma
13.00 uur Welkom en inleiding
13.30 uur Waarde van LinkedIn profilering – Ruth Rottiné
14.00 uur Gastspreker Kevin Verhaaf – Marketing Manager Berghof Membranes
over micro targeting vs. marketing automation.
14.45 uur Pauze
15.00 uur Workshops ‘De route naar meer volgers’ – Annegien van der Bij
16.15 uur Netwerkborrel
17.00 uur Einde
Resultaten:
- Je leert het belang van micro targeting en ontdekt ook de verschillen met bijvoorbeeld marketing automation.
- Je ontdekt hoe je zelf mirco targeting kunt inzetten.
- Je ziet wat de do’s en don’ts zijn voor adverteren op LinkedIn.
- Je ontdekt hoe je in beeld komt bij je prospects en klanten met de juiste content.
- Je krijgt inzicht over wat de juiste boodschap, onderwerp en content is om te delen op LinkedIn.
- Je leert hoe je collega’s motiveert om mee te helpen met content delen op LinkedIn.
Kortom: je krijgt alle kneepjes van het vak uitgelegd!
Wij hopen je te mogen verwelkomen op donderdag 18 november in Business Centre Johannes de Doper aan de Agora 4 te Leeuwarden!
Deelname is alleen voor leden van Water Alliance en is gratis. Per bedrijf mogen er maximaal 2 personen deelnemen. Het maximale aantal deelnemers is inmiddels bereikt, zodat het niet meer mogelijk is om aan te melden voor dit event.
Dit is het tweede WaterCampus Business Café in een serie van vier met marketing en communicatie als onderwerp. Houd de agenda in de gaten voor de volgende editie!
Organisator van dit evenement
- Agnes Dirksen
- +31 (0)623600393
- Manager Marketing & Communications
- a.dirksen@wateralliance.nl