×
  • Innovatiesupport
  • Netwerk versterken
  • Expertgroepen
    • Expertgroep Biociden en Desinfectie
    • Expertgroep Circulair Water
    • Expertgroep Dutch Waste & Environmental Technologies
    • Expertgroep Industrial Water
    • Expertgroep Koelwater
    • Expertgroep Legionella
    • Expertgroep Resource Recovery
    • Expertgroep Waterontharders
    • Expertgroep Zwembaden
  • Brancheorganisatie
    • Onze thema’s
    • FME
  • Activiteiten
  • Nieuws
  • Leden
    • Alle Leden
    • Leden per Sector
    • Waarom lid worden?
  • Over ons
    • Contact
    • Ons team
    • Missie, visie en strategie
    • Raad van Toezicht
    • Historie
  • Lid worden
  • Contact
    • NL
      • EN
Skip to content

☰ menu Zo helpen wij je
  • Innovatiesupport
  • Netwerk versterken
  • Expertgroepen
    • Expertgroep Biociden en Desinfectie
    • Expertgroep Circulair Water
    • Expertgroep Dutch Waste & Environmental Technologies
    • Expertgroep Industrial Water
    • Expertgroep Koelwater
    • Expertgroep Legionella
    • Expertgroep Resource Recovery
    • Expertgroep Waterontharders
    • Expertgroep Zwembaden
  • Brancheorganisatie
    • Onze thema’s
    • FME
  • Activiteiten
  • Nieuws
  • Leden
    • Alle Leden
    • Leden per Sector
    • Waarom lid worden?
  • Over ons
    • Contact
    • Ons team
    • Missie, visie en strategie
    • Raad van Toezicht
    • Historie
18 november 2021 • 13:00 - 17:00 • Leeuwarden en/of online

WaterCampus Business Café Marketing: ‘Hoe krijg ik meer volgers en interacties op LinkedIn?’

Op donderdag 18 november organiseert Water Alliance in samenwerking met Ruth Rottiné van Wettermerk een WaterCampus Business Café ‘Hoe helpt micro targeting mij aan meer volgers en interactie op LinkedIn?’

Tijdens dit evenement gaat Kevin Verhaaf, Marketing Manager bij Berghof Membranes, je alles vertellen over micro targeting en marketing automation. Kevin Verhaaf is een resultaatgerichte, gepassioneerde en creatieve marketingprofessional met meer dan tien jaar ervaring in B2B-marketing. Hij heeft ervaring op het gebied van branding, product-, digitale en inbound marketing en gelooft dat outside-in data beslissingen moeten sturen, met de steun van nieuwe creativiteit.

Daarnaast verzorgt Annegien van der Bij, online content marketeer bij marketingbureau Wettermerk de workshop ‘De route naar meer volgers’. Annegien is binnen Wettermerk verantwoordelijk voor het bedenken en creëren van relevante content voor diverse opdrachtgevers in de watertechnologiesector. In de workshop leert Annegien je stap één: Het werken met persona’s. Dit is het uitgangspunt voor het kunnen targeten. Kevin geeft uitleg bij het zetten van stap twee: Het targeten op LinkedIn en Annegien vervolgt met stap drie: Het generen van succesvolle content voor het adverteren. Ook zal Ruth Rottiné, strategische marketeer en eigenaar van Wettermerk, diverse voorbeelden laten zien van advertenties die Wettermerk gemaakt heeft en de werking daarvan.

Programma

13.00 uur        Welkom en inleiding
13.30 uur       
Waarde van LinkedIn profilering – Ruth Rottiné
14.00 uur        Gastspreker Kevin Verhaaf – Marketing Manager Berghof Membranes
                        over micro targeting vs. marketing automation.
14.45 uur       
Pauze
15.00 uur        Workshops ‘De route naar meer volgers’ – Annegien van der Bij
16.15 uur        Netwerkborrel
17.00 uur        Einde

 

Resultaten:

  • Je leert het belang van micro targeting en ontdekt ook de verschillen met bijvoorbeeld marketing automation.
  • Je ontdekt hoe je zelf mirco targeting kunt inzetten.
  • Je ziet wat de do’s en don’ts zijn voor adverteren op LinkedIn.
  • Je ontdekt hoe je in beeld komt bij je prospects en klanten met de juiste content.
  • Je krijgt inzicht over wat de juiste boodschap, onderwerp en content is om te delen op LinkedIn.
  • Je leert hoe je collega’s motiveert om mee te helpen met content delen op LinkedIn.

Kortom: je krijgt alle kneepjes van het vak uitgelegd!

Wij hopen je te mogen verwelkomen op donderdag 18 november in Business Centre Johannes de Doper aan de Agora 4 te Leeuwarden!

Deelname is alleen voor leden van Water Alliance en is gratis. Per bedrijf mogen er maximaal 2 personen deelnemen. Het maximale aantal deelnemers is inmiddels bereikt, zodat het niet meer mogelijk is om aan te melden voor dit event.

Dit is het tweede WaterCampus Business Café in een serie van vier met marketing en communicatie als onderwerp. Houd de agenda in de gaten voor de volgende editie!

Organisator van dit evenement

  • Agnes Dirksen
  • +31 (0)623600393
  • Manager Marketing & Communications
  • a.dirksen@wateralliance.nl
Bekijk volledige agenda

Bekijk ook deze activiteiten

4 november 2025 • 7 november 2025 • Rimini

Ecomondo 2025 – Rimini, Italië

6 juni 2025 • 09:30 - 11:30 • Online

The WINNING DAYS – EU GreenWeek

23 juni 2025 • 15:00 - 18:00

Succesvol zakendoen in een veranderend Amerika

Bericht navigatie

WaterCampus Business Café Marketing: ‘Hoe sleep ik een award in de wacht?’
The WINNing days: Target Zero Pollution met Water Smart Territories (WST)
WaterCampus Leeuwarden

Op de hoogte blijven via onze nieuwsbrief

Inschrijven

Contact

Agora 4,
8934 CJ Leeuwarden


+31 (0)58 284 90 44
ma-vr 9:00-17:00
info@wateralliance.nl

Over Water Alliance

  • Missie, visie en strategie
  • RvT & Bestuur
  • Het team
  • Historie
  • Leden
  • WaterCampus Leeuwarden

Word betrokken

  • WaterProof Magazine
  • Nieuws
  • Activiteiten
  • Contact
  • Vacatures

Lid worden

Word nu lid

Volg ons

© Water Alliance | All rights reserved

  • Privacy
  • Disclaimer
  • Colofon
  • Cookie Settings
  • Innovatiesupport
  • Netwerk versterken
  • Expertgroepen
    • Expertgroep Biociden en Desinfectie
    • Expertgroep Circulair Water
    • Expertgroep Dutch Waste & Environmental Technologies
    • Expertgroep Industrial Water
    • Expertgroep Koelwater
    • Expertgroep Legionella
    • Expertgroep Resource Recovery
    • Expertgroep Waterontharders
    • Expertgroep Zwembaden
  • Brancheorganisatie
    • Onze thema’s
    • FME
  • Activiteiten
  • Nieuws
  • Leden
    • Alle Leden
    • Leden per Sector
    • Waarom lid worden?
  • Over ons
    • Contact
    • Ons team
    • Missie, visie en strategie
    • Raad van Toezicht
    • Historie