Weinig budget én toch doeltreffende marketing? Het is mogelijk! In deze workshop leer je de basis van gerichte communicatie.

Kies voor de juiste middelen

Let’s celebrate marketing. Voor velen is reclame maken als een potje poker, soms win je wat, soms verlies je wat. En heb je weinig te besteden, dan speel je niet mee. Ik ben ervan overtuigd dat je met weinig budget toch ver kunt komen en dat je ook dan mee moet spelen!. Niet door met hagel te schieten maar juist precies gericht op jouw doelgroep. Want weinig budget voor marketing en communicatie betekent niet meteen dat er weinig te vieren valt. Kies niet voor de duurste maar voor de juiste marketing- en communicatiemiddelen. Hoe je dat doet? Door je te focussen op jouw doelgroep. Zet de eerste stap naar jouw eigen sales succes in deze interactieve workshop. En vier binnenkort jouw marketingsucces!

Spreker

Karinus Rauwerda

Portret Karinus Rouwerda

Karinus Rauwerda, mede-eigenaar van Corporate Communicatiebureau Compion, communicatieman en ondernemer. Geboren tussen de rivieren en getogen op de Friese klei. Opgeleid als grafisch vormgever, marketeer én conceptdenker. Heeft televisieprogramma’s bedacht en vindt overal wat van. Enthousiast over alles waar écht goed over nagedacht wordt en aanstekelijk als het gaat om kloppende communicatie.